Μαρία Τσιακίρογλου:«Είναι η περίοδος της σαρακοστής που ο κόσμος, παραδοσιακά, δεν καταναλώνει, όπως τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου. Είμαι, ωστόσο, αισιόδοξη ότι έχοντας ως σύμμαχο και τον καλό καιρό, θα δούμε και πάλι «αναθέρμανση» της αγοράς»Ο θετικός απολογισμός των φετινών καρναβαλικών εκδηλώσεων, αναμφίβολα προκάλεσε σε όλους τους εμπλεκόμενους ικανοποίηση, κυρίως, όμως, στους καταστηματάρχες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εστίασης. Αυτό, άλλωστε, φάνηκε το τελευταίο τριήμερο της Αποκριάς, όταν, δηλαδή, όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ήταν γεμάτα ασφυκτικά, ενώ δύσκολα μπορούσε να βρει κάποιος τραπέζι, ακόμη και έξω από αυτά.Βέβαια, οι ημέρες του καρναβαλιού που έφεραν μία τόνωση στα μαγαζιά του κλάδου και έδωσαν ζωή στη νύχτα της Ξάνθης, έχουν περάσει μετά το τέλος του τριημέρου της Αποκριάς, αφού η κατάσταση έχει επανέλθει στο επίπεδο που ήταν πριν.Βασικό πρόβλημα, όπως παραδέχονται οι επιχειρηματίες της τοπικής αγοράς, παραμένει το οικονομικό. Αυτό είναι που έχει μειώσει την αγοραστική δύναμη καταναλωτών και επιχειρηματιών οι οποίοι βλέπουν όλα γύρω τους να παίρνουν ανατιμήσεις προς τα πάνω, από τα τρόφιμα μέχρι την ενέργεια. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων να έχει πτωτική πορεία με σποραδικές μόνον «αναθερμάνσεις» με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την καρναβαλική περίοδο.Όπως παραδέχεται, η Πρόεδρος του Σωματείου Επαγγελματιών με Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, κυρία Μαρία Τσιακίρογλου, «έχουμε επιστρέψει στην καθημερινή μας ρουτίνα μετά την ολοκλήρωση των καρναβαλικών εκδηλώσεων, διατηρούμε, όμως, την αισιόδοξη διάθεση ότι μετά από ένα δύσκολο Χειμώνα, θα έχουμε ανάκαμψη. Όλες οι εκδηλώσεις που γίνονται στην περιοχή δίνουν έναυσμα για οικονομική δραστηριότητα μέσα στην πόλη. Οι καρναβαλικές εκδηλώσεις έφεραν αρκετό ξένο κόσμο στην πόλη μας με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για τα καταστήματα εστίασης. Βέβαια, πλέον, επανήλθαμε στην προ καρναβαλιού περίοδο, αν και γενικότερα ο μήνας Μάρτιος είναι πάντα υποτονικός. Είναι η περίοδος της σαρακοστής που ο κόσμος, παραδοσιακά, δεν καταναλώνει, όπως τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου. Είμαι, ωστόσο, αισιόδοξη ότι έχοντας ως σύμμαχο και τον καλό καιρό, θα δούμε και πάλι «αναθέρμανση» της αγοράς. Άλλωστε, το πρώτο δείγμα που πήραμε πέρσι το Καλοκαίρι έδειξε ότι ο κόσμος έχει ανάγκη την έξοδο. Να βγει δηλαδή και να καταναλώσει. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, θεωρώ πως θα κινηθούμε και φέτος».
Αφήστε μια απάντηση