Κ. Καραμανλής: Η επιτάχυνση των σιδηροδρομικών έργων θα αναδείξει το ρόλο των λιμανιών της βόρειας Ελλάδας

| On Air Media Group | , , | Αφήστε ένα σχόλιο

Τη συμβολή του συζητούμενου νομοσχεδίου στην επιτάχυνση των σιδηροδρομικών έργων και στην ανάδειξη των λιμένων της βόρειας Ελλάδας σε κόμβους μεταφορών και υποδομών στη βαλκανική χερσόνησο, ανέδειξε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής στη Βουλή, μιλώντας επί του νομοσχεδίου για τις αστικές και υπεραστικές μεταφορές, και ειδικότερα για τις διατάξεις που αφορούν στον διαχωρισμό της ΕΡΓΟΣΕ από τον ΟΣΕ.«Με την παρούσα κατάσταση, χρειαζόμασταν σχεδόν 16 χρόνια για ένα σιδηροδρομικό έργο, και μετά λέγαμε, γιατί η χώρα δεν έπαιξε το ρόλο της στη βιομηχανία των συνδυασμένων μεταφορών…» είπε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε ότι «αναγνωρίσαμε εξ αρχής ότι η κατάσταση δεν προχωρά άλλο: εάν θέλουμε να δούμε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να συνδέεται σιδηροδρομικά, ώστε να γίνει λιμάνι εξόδου όλων των προϊόντων από την βαλκανική, δηλαδή να γίνει ένα getaway port, πρέπει να κάνουμε το αυτονόητο. Τη σιδηροδρομική σύνδεση του. Αλλά όχι σε 15 χρόνια» τόνισε.Σημείωσε ότι η κυβέρνηση έχει δημοπρατήσει το έργο, και έως το τέλος του 2028 θα είναι έτοιμο, επειδή ερχόμαστε με τη διαδικασία τη μελετοκατασκευής. «Με το κλειδί στο χέρι» δηλαδή, ώστε το έργο να τελειώσει με ένα κοινοπρακτικό σχήμα, και όχι με κατακερματισμό των εργολαβιών, για να γίνονται τα έργα στην ώρα τους, με βάση τους προϋπολογισμούς και με βάση τους διαγωνισμούς, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.Επισήμανε μάλιστα ότι η χώρα μας, λόγω της γεωγραφικής της θέσης, έχει «ένα μικρό παράθυρο ευκαιρίας». Εάν αυτά τα έργα δεν γίνουν στα επόμενα 6 χρόνια, η χώρα θα χάσει το πολύ σημαντικό «τρένο», να παίξει ρόλο σοβαρού κέντρου υποδομών και μεταφορών της περιοχής, είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: Πώς θα συνδέσουμε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, έργα που έχουν δημοπρατηθεί -την πεδινή σιδηροδρομική Εγνατία- και μετά με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας; Πώς θα γίνει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ένα λιμάνι κόμβος μεταφορών και υποδομών, και άρα κόμβος ενεργειακός για τη ευρύτερη περιοχή; Με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, καταφέρνουμε να «μπαϊπασάρουμε» (παρακάμψουμε) τα στενά. Επομένως δίνουμε εναλλακτική δίοδο για πολλά προϊόντα, να βρουν είσοδο και έξοδο από το λιμάνι Αλεξανδρούπολης, είπε ο κ. Καραμανλής.

  1. Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

  2. Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

  3. THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

  4. 2023: Η χρονιά των ακραίων καιρικών φαινομένων

  5. Χανιά: Ζευγάρι έκανε σεξ δημοσίως στο κέντρο της πόλης!

  6. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023

  7. Την Παρασκευή 5/1 το παζάρι της Ξάνθης, λόγω εορτασμού των Θεοφανίων

  8. Ειδικές συνεδριάσεις την Τρίτη στους Δήμους Αβδήρων, Ξάνθης και Τοπείρου, για την εκλογή των μελών των προεδρείων των δημοτικών συμβουλίων και των δημοτικών επιτροπών

  9. Υποβιβασμός Μειονοτικών Σχολείων στις Περιφερειακές Ενότητες Ξάνθης και Ροδόπης, λόγω έλλειψης μαθητών

  10. Ακριβότερο φέτος έως 11,4%, το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι… – Δείτε τον πίνακα με τις τιμές

Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *