Ύστερα από μία δύσκολη δεκαετία, το Ελληνικό ποδόσφαιρο έχει μπροστά του μία μεγάλη πρόκληση. Να δει τις πέντε -κατά γενική ομολογία- μεγαλύτερες ομάδες της χώρας να διαθέτουν υπερσύγχρονα ποδοσφαιρικά γήπεδα, τα οποία θα τις βοηθήσουν να εξελιχθούν, να προοδεύσουν και να αποτελέσουν έναν θετικό παράγοντα στην προσπάθεια να ανέβει επίπεδο το Ελληνικό πρωτάθλημα. Αντίστοιχα στις περισσότερες Περιφέρειες της χώρας υπάρχουν σύγχρονα εθνικά ποδοσφαιρικά γήπεδα τα οποία κατασκευάστηκαν για τις ανάγκες των Ολυμπιακών αγώνων, με την Θράκη και την ΑΜΘ να αποτελούν από τις ελάχιστες εξαιρέσεις. Στο πλαίσιο του επανασχεδιασμού του ποδοσφαίρου μας είναι χαρακτηριστικό πως προχωρά και η επίσημη υποψηφιότητα για την συνδιοργάνωση του Μουντιάλ 2030 από Ελλάδα, Αίγυπτο και Σ. Αραβία.Σε ότι αφορά την Αλεξανδρούπολη είναι στην τελική του φάση το νέο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο μέσω του οποίου θα μπορούσε να χωροθετηθεί ένα σύγχρονο Πανθρακικό στάδιο χωρητικότητας 5.000- 10.000 θεατών, το οποίο να γειτνιάζει με την Εγνατία οδό, σε μια περιοχή που διαθέτει αεροδρόμιο και υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακή υποδομή. Ένα μελλοντικό μεγάλο σύγχρονο αθλητικό κέντρο όχι μόνο για την πόλη, τον Δήμο και τον Νομό, αλλά και για ολόκληρη την ευρύτερη περιοχή της Θράκης.Η ραγδαία πληθυσμιακή αύξηση της Αλεξανδρούπολης και οι προοπτικές ανάπτυξης ως ένας σημαντικός ενεργειακός και διαμετακομιστικός κόμβος, καθιστούν αναγκαίο έναν τέτοιο σχεδιασμό, με στόχο την μελλοντική διεκδίκηση μιας περίοπτης θέσης στον ποδοσφαιρικό χάρτη της χώρας και την διοργάνωση μεγάλων αγώνων. Η προσέλκυση των κατάλληλων επενδυτών εμπεριέχει και την δυνατότητα για να χρηματοδοτηθεί μια ποδοσφαιρική ομάδα με σκοπό να αγωνίζεται στις μεγάλες κατηγορίες, ενώ είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός πως μεγάλα αθλητικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων και των ποδοσφαιρικών, συμβάλλουν ιδιαίτερα στην οικονομική και χωρική ανάπτυξη των περιφερειακών πόλεων. Περιοχές σαν την δική μας για να είναι ανταγωνιστικές πρέπει συνεχώς να αναπτύσσονται. Στο πλαίσιο αυτό, το μάρκετινγκ πόλης έχει καταστεί στρατηγικό εργαλείο προώθησης των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων μιας περιοχής. Οι συνηθέστερες στρατηγικές μάρκετινγκ είναι η υιοθέτηση ενός brand (ιδιαίτερου χαρακτηριστικού της ταυτότητας της πόλης, μπορεί να είναι και μια ομάδα), η κατασκευή πρωτοποριακών κτιρίων (και γηπέδων) και η διοργάνωση μεγάλων γεγονότων. Αυτό τον ρόλο μπορεί να αποτελέσει ένα Πανθρακικό στάδιο όπου σε συνδυασμό με την γεωθερμία και την εξοικονόμηση ενέργειας και επί πλέον ένα mall ή ένα cineplex, θα επιφέρει πρόσθετα έσοδα στην τοπική κοινωνία, εξασφαλίζοντας σε μεγάλο βαθμό και την οικονομική του βιωσιμότητα.Παύλος Α. ΜιχαηλίδηςΑνεξάρτητος δημοτικός σύμβουλοςΠρώην Πρόεδρος τουΤΑΠ της «Π.Α.Ε. ΘΡΑΚΗΣ»
Αφήστε μια απάντηση