Η άρνηση-σύμφωνα με τα δημοσιεύματα- του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή της ελεύθερης διέλευσης των κατοίκων της Καβάλας και των γύρω περιοχών από τα νέα μετωπικά διόδια, επιβεβαιώνει την αδιαφορία της κυβέρνησης για τα πρόσθετα βάρη που πρέπει να σηκώσουν οι πολίτες. Ευθυγραμμισμένος πλήρως με τα μεγάλα συμφέροντα, ο κ. Καραμανλής επικαλείται την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του συγκεκριμένου τμήματος της οδού για να δικαιολογήσει την επιλογή του.Να θυμίσουμε στον κ. Καραμανλή ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και συγκεκριμένα ο προκάτοχος του στο Υπουργείο Χρήστος Σπίρτζης, απάλλαξε από την καταβολή αντιτίμου διέλευσης μόνιμους κατοίκους εντός διοικητικών ορίων, ερχόμενος, όπου απαιτείτο, σε συμφωνία με την παραχωρησιούχο εταιρεία (χαρακτηριστικό το παράδειγμα των διοδίων της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας στις Αφίδνες).Η νομοθετική παρέμβαση για άμεση απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής διοδίων τελών για τους κατοίκους, τους εργαζόμενους και τους επιχειρηματίες του Δήμου Καβάλας, αλλά και των κατοίκων των υπολοίπων περιοχών που-αποδεδειγμένα- χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό και πραγματοποιούν διέλευση από τα εν λόγω διόδια, λόγω επαγγελματικών ή άλλων σοβαρών υποχρεώσεων, είναι επιβεβλημένη.Ας αφήσει, λοιπόν, ο κ. Καραμανλής τις φθηνές δικαιολογίες και ας υπογράψει άμεσα την απαραίτητη ΥΑ. Επίσης, ας επισπεύσει την κατασκευή ηλεκτρονικών διοδίων, καθώς έχει αποκλειστική ευθύνη για την ακύρωση του διαγωνισμού που έγινε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με πρώτο αυτοκινητόδρομο εφαρμογής την Εγνατία Οδό. Αντ’ αυτού προχώρησε ο σχεδιασμός των παραχωρησιούχων και ο σχεδιασμός των θεσμών: να πληρώνουν οι πολίτες της Β. Ελλάδας στην Εγνατία, που πλήρωσε ο ελληνικός λαός, τα ίδια και μεγαλύτερα διόδια από τους αυτοκινητόδρομους που χρηματοδότησαν οι παραχωρησιούχοι.
Αφήστε μια απάντηση