Η Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα της ΕΕ που πέτυχε μείωση των θανατηφόρων τροχαίων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% το 2020

| On Air Media Group | , | Αφήστε ένα σχόλιο

Σύμφωνα με την ACEAΗ Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα της ΕΕ που πέτυχε το στόχο μείωσης των θανατηφόρων τροχαίων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% το 2020 σε σχέση με το 2010. Η βελτίωση του οδικού δικτύου, η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στα σύγχρονα αυτοκίνητα και η αύξηση του επιπέδου της οδηγικής κουλτούρας οδήγησε στη μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) στην Ελλάδα το 2020, σημειώθηκαν 54 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους, δηλαδή μειώθηκαν πάνω από το μισό (54%) συγκριτικά με το 2010 (113 θάνατοι). Έτσι η χώρα μας ξέφυγε από την προτελευταία θέση των πιο επικίνδυνων οδηγικά χωρών και βρέθηκε 8 θέσεις πιο πάνω, αφήνοντας πίσω της την Κροατία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, τη Βουλγαρία, τη Λετονία και τη Ρουμανία.Θεαματική άνοδο σημείωσε η χώρα μας και σχετικά με την ποιότητα του οδικού δικτύου το οποίο βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό, καθώς υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι που διασχίζουν όλη την Ελλάδα, ενώ κατασκευάζονται αρκετοί ακόμη οδικοί άξονες που θα ανεβάσουν περισσότερο τα επίπεδα ασφαλείας.Πρωτιά για τη ΣουηδίαΣτην Ευρώπη τους ασφαλέστερους δρόμους το 2020 τους είχε η Σουηδία με μόλις 20 θανάτους από τροχαία ανά εκατομμύριο κατοίκους, με την πρώτη τριάδα να συμπληρώνει η Μάλτα και η Δανία, με 21 και 28 θανάτους αντίστοιχα. Η Ισπανία βρέθηκε στην 4η θέση με 29 θανάτους, λίγο πιο πίσω βρέθηκε η Ιρλανδία μαζί με την Ολλανδία με 30 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, στην 7η θέση ήταν η Γερμανία με 33 θανάτους, ενώ την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσε η Σλοβενία με 38 θανάτους.Από την άλλη στις τρεις τελευταίες θέσεις βρέθηκε η Ρουμανία που έχει τις χειρότερες επιδόσεις στην Ευρώπη με 85 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, η Λετονία με 73 θανάτους και η Βουλγαρία με 67 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, μεταδίδει πηγή.Όσον αφορά την χώρα μας, αναμένεται περαιτέρω ενίσχυση της οδικής ασφάλειας μέσω του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030 που βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και έχει ως απώτερο στόχο τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 50% έως το 2030.

  1. Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

  2. Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

  3. THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

  4. 2023: Η χρονιά των ακραίων καιρικών φαινομένων

  5. Χανιά: Ζευγάρι έκανε σεξ δημοσίως στο κέντρο της πόλης!

  6. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023

  7. Την Παρασκευή 5/1 το παζάρι της Ξάνθης, λόγω εορτασμού των Θεοφανίων

  8. Ειδικές συνεδριάσεις την Τρίτη στους Δήμους Αβδήρων, Ξάνθης και Τοπείρου, για την εκλογή των μελών των προεδρείων των δημοτικών συμβουλίων και των δημοτικών επιτροπών

  9. Υποβιβασμός Μειονοτικών Σχολείων στις Περιφερειακές Ενότητες Ξάνθης και Ροδόπης, λόγω έλλειψης μαθητών

  10. Ακριβότερο φέτος έως 11,4%, το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι… – Δείτε τον πίνακα με τις τιμές

Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *