Νίκος Τσάβας:«Μόνο στα φυσικά καταστήματα οι καταναλωτές έχουν άμεση σχέση με τον πωλητή, στο πλαίσιο της εξυπηρέτησής τους ή και της δυνατότητας για μια καλύτερη τιμή του προϊόντος. Όλα αυτά ακυρώνονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο…»Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που υπάρχουν, όλο και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται προς τα e-shops όσον αφορά τις αγορές τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη βιωσιμότητα των φυσικών καταστημάτων.Αναλυτικότερα, όπως μας ενημερώνει μια νέα έρευνα, περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shops που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας, κατέγραψαν αύξηση των εσόδων για το 2022, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο άνθισε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Αφήστε μια απάντηση