ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ Η ΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝ ΔΙΑΒΆΣΕΩΝ!!!Μαρτυρία Ξανθιώτισσας οδηγού που κράτησε την ανωνυμία της. (Το συμβάν τοποθετείται πριν από 1 χρόνο περίπου) Σύμφωνα με την συμπολίτισσα μας που μένει σε οικισμό της Ξάνθης, οι μπάρες κατεβασμένες από το πρωί, τα αυτοκίνητα περνούσαν κάνοντας ζικ ζακ, (συνηθισμένη εικόνα στην έξοδο της πόλης προς Πόρτο Λάγος) με κίνδυνο της σωματικής ακεραιότητας των οδηγών. Η γυναίκα οδηγός πέρασε και αυτή όπως περνούσαν όλοι οι οδηγοί και μόλις έκανε το τελευταίο ζικ ζακ επάνω στις γραμμές του τραίνου πέρασε η εμπορική αμαξοστοιχία που ο χειριστής όταν είδε το αυτοκίνητο πάνω στις ράγες κόρναρε δαιμονισμένα.Προφανώς ο μηχανοδηγός δεν γνώριζε ότι οι μπάρες ήταν χαλασμένες και κατεβασμένες από το πρωί.Πάμε στο δια ταύτα.Μετά το τραγικό συμβάν στα Τέμπη όλοι έγιναν ειδήμονες αλλά κανένας δεν κοιτάζει την ουσία των προβλημάτων της καθημερινότητας σε σχέση πάντοτε με τον ΟΣΕ και τα έργα του, παραβλέποντας το γεγονός ότι στις ισόπεδες διαβάσεις κινδυνεύουν καθημερινά άνθρωποι και τα συχνά πυκνά δυστυχήματα της βίαιης επαφής των οδηγών αυτοκινήτων με το τραίνο στις αφύλαχτες ισόπεδες διαβάσεις, παίρνουν μορφή χιονοστιβάδας.Η φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων του ΟΣΕ, αποτελεί μια υπηρεσία ιδιαίτερα σημαντική και απολύτως αναγκαία για την εξασφάλιση της ασφάλειας των πολιτών, καθώς σύμφωνα και με τις τελευταίες ετήσιες εκθέσεις ασφάλειας της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (Ρ.Α.Σ.), τα δυστυχήματα στις ισόπεδες διαβάσεις τρένων αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία ατυχημάτων στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Παρ’ όλα αυτά όμως, περίπου το 45% των ισόπεδων διαβάσεων παραμένουν αφύλακτες.Τελικό συμπέρασμα 2Μήπως οι τοπικοί φορείς, δήμαρχος Ξάνθης, κυβερνητικός βουλευτής τρομάρα μας, Περιφέρεια, οι άλλοι βουλευτές να πιέσουν την κυβέρνηση για να υλοποιηθεί η σχετικοί νομοθεσία που προβλέπει την πρόσληψη εκπαιδευμένων φυλάκων ισόπεδων διαβάσεων πριν μας βρει το κακό;
Αφήστε μια απάντηση