Περίπου 6 χρόνια πριν το διαφημιστικό σποτ της Blue Star Ferries προσπαθούσε να προσελκύσει πελάτες, λέγοντας πως «τους περιποιούμαστε, τους φροντίζουμε, μας ενώνουν στιγμές όμορφες αλλά και δύσκολες».Το 2017 αυτά, γιατί το 2023 τα πράγματα πήραν διαφορετική και τραγική τροπή με τον θάνατο του Αντώνη Καρυώτη, στο λιμάνι του Πειραιά, αποτελώντας θύμα εργαζομένων στην εταιρεία.Στο τότε σποτάκι πρωταγωνιστεί ένας αργοπορημένος επιβάτης, οποίος φορά κοστούμι και κρατά χαρτοφύλακα και στο οποίο απεικονίζεται να τρέχει να προλάβει το καράβι που ετοιμάζεται να φύγει.Αφού μπαίνει μέσα ακόμα ένας αργοπορημένος, αυτή τη φορά φαντάρος με τη στολή του και τον χαρακτηριστικό σάκο «λουκάνικο» τρέχει να προλάβει.Ο καπετάνιος παρατηρεί και περιμένει να επιβιβαστεί και ο τελευταίος επιβάτης για να δώσει το σήμα να ξεκινήσει το καράβι. Εξάλλου τους έχει χαιρετήσει όλους προσωπικά πιο πριν.Άλλο η διαφήμιση και άλλο η πραγματικότητα…Ακολουθούν τα βίντεο της διαφήμισης και μετά των όσων έγιναν στο λιμάνι του Πειραιά:
Αφήστε μια απάντηση