Ώθηση από τους τουρισμό παίρνουν οι πωλήσεις του ελληνικού κρασιού σε μία χρονιά που εκτιμάται πως θα «κλείσει» θετικά για τον κλάδο έπειτα και από την επίσης ανοδική πορεία του 2022.Σημειώνεται πως το 2022 «έκλεισε» με άνοδο της τάξεως του 8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τον συνολικό τζίρο της αγοράς να φτάνει περί τα 400 εκατ.O πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου Γιάννης Βογιατζής η τουριστική κίνηση του καλοκαιριού έχει ενισχύσει τις πωλήσεις κατά κύριο λόγο στο κανάλι της εστίασης, που αποτελεί και το σημαντικότερο της κατανάλωσης κρασιού στη χώρα μας.Παράλληλα ο κ. Βογιατζής σημειώνει πως καταγράφεται μία «στροφή» πλέον από τους καταναλωτές προς το ποιοτικότερο κρασί – ακόμη και ακριβότερο- καθώς και τις ελληνικές ποικιλίες και την τοπική παραγωγή. «Το ελληνικό κρασί κερδίζει σε αξία στις αγορές εξωτερικού» όπως εξηγεί.Αξίζει να σημειωθεί άλλωστε η συνεχής ανοδική πορεία των εξαγωγών του ελληνικού κρασιού τα τελευταία χρόνια ενώ το 2022 καταγράφηκε ρεκόρ τόσο σε ποσότητα όσο και σε αξία.Την ίδια στιγμή, ενδεικτικές των σημαντικών προοπτικών ανάπτυξης της αγοράς του κρασιού στη χώρα μας είναι οι επενδυτικές κινήσεις στις οποίες προχωρούν τόσο εταιρείες οινοποιητικές όσο και εταιρείες διανομής και εμπορίας ποτών.Ως «πεδίον δόξης λαμπρόν» χαρακτήρισε πρόσφατα την αγορά οίνου ο Γενικός Διευθυντής της Άμβυξ, εκ των κορυφαίων εταιρειών διανομής ποτών, η οποία ανακοίνωσε πως προχωρά στην ενίσχυση του τμήματος Oenotheque. Παράλληλα, επενδύσεις ύψους 4-5 εκατ. ευρώ με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην παραγωγή κρασιών υψηλής ποιότητας περιλάμβάνει στην πρώτη του φάση το πλάνο της επόμενης μέρας για το brand Boutari από τους νέους βασικούς επενδυτές του σχήματος Sterner Stenhus Greece, όπως παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες.
Αφήστε μια απάντηση