Έρευνα: Το 15% των Ελλήνων λέει «ναι» στην αγορά προϊόντων απομίμησης

| On Air Media Group | , , | Αφήστε ένα σχόλιο

Το ένα τρίτο των Ευρωπαίων καταναλωτών θεωρεί αποδεκτή την αγορά προϊόντων παραποίησης/απομίμησης όταν η τιμή του γνήσιου προϊόντος είναι υπερβολικά υψηλή ενώ το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 50% στους νέους.Στην Ελλάδα το 15% των καταναλωτών αναφέρει ότι έχει αγοράσει σκοπίμως προϊόντα παραποίησης/απομίμησης ενώ το 55% δηλώνει ότι δεν ήταν βέβαιο αν ένα προϊόν ήταν γνήσιο ή όχι.Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από τη νέα μελέτη σχετικά με την αντίληψη των πολιτών για θέματα διανοητικής ιδιοκτησίας, η οποία δημοσιεύτηκε από το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Την ίδια στιγμή ωστόσο, το 80% των Ευρωπαίων πιστεύει ότι πίσω από τα προϊόντα παραποίησης/απομίμησης βρίσκονται εγκληματικές οργανώσεις και θεωρεί ότι η αγορά τέτοιων προϊόντων έχει εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις και τις θέσεις εργασίας. Το 83% των συμμετεχόντων στην έρευνα πιστεύει επίσης ότι κάτι τέτοιο ενισχύει την αντιδεοντολογική συμπεριφορά, ενώ τα δύο τρίτα τη θεωρούν ως απειλή για την υγεία και την ασφάλεια και για το περιβάλλον.Συνολικά το 13% των Ευρωπαίων αναφέρει ότι έχει αγοράσει σκοπίμως προϊόντα παραποίησης/απομίμησης τους τελευταίους 12 μήνες. Το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 26% για τα άτομα ηλικίας 15 έως 24 ετών, ποσοστό διπλάσιο από τον μέσο όρο της ΕΕ, ενώ μειώνεται στο 6% στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών και κάτω του 5% στα άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω.Σε επίπεδο χώρας, το ποσοστό των καταναλωτών που έχει αγοράσει σκοπίμως προϊόντα παραποίησης/απομίμησης κυμαίνεται από 24% στη Βουλγαρία έως 8% στη Φινλανδία. Εκτός από τη Βουλγαρία, η σκόπιμη αγορά προϊόντων παραποίησης/απομίμησης υπερβαίνει τον μέσο όρο της ΕΕ στην Ισπανία (20%), την Ιρλανδία (19%), το Λουξεμβούργο (19%) και τη Ρουμανία (18%).Η μείωση της τιμής των γνήσιων προϊόντων παραμένει ο λόγος που αναφέρεται συχνότερα (43%) προκειμένου να διακοπεί η αγορά προϊόντων παραποίησης/απομίμησης. Ο κίνδυνος της κακής εμπειρίας (προϊόντα κακής ποιότητας για το 27% των ατόμων, κίνδυνοι για την ασφάλεια για το 25% και ποινές για το 21%) αποτελεί επίσης βασικό παράγοντα που εμποδίζει τους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα παραποίησης/απομίμησης.Αβεβαιότητα για τη γνησιότηταΗ αβεβαιότητα όσον αφορά τη γνησιότητα του προϊόντος παρουσιάζει επίσης αυξητική τάση. Σχεδόν 4 στους 10 Ευρωπαίους (39%) έχουν αναρωτηθεί αν έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν παραποίησης/απομίμησης, ενώ οι μισοί νέοι (52%) δήλωσαν το ίδιο.Και σε αυτή την περίπτωση ωστόσο παρουσιάζονται διαφορές μεταξύ των χωρών. ενώ περίπου το ένα τέταρτο των καταναλωτών στη Δανία και στις Κάτω Χώρες (26%) δεν ήταν βέβαιο κατά πόσον το προϊόν που αγόρασε ήταν γνήσιο, το αντίστοιχο ποσοστό αυξάνεται στο 72% στη Ρουμανία. 

  1. Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

  2. Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

  3. THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

  4. 2023: Η χρονιά των ακραίων καιρικών φαινομένων

  5. Χανιά: Ζευγάρι έκανε σεξ δημοσίως στο κέντρο της πόλης!

  6. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023

  7. Την Παρασκευή 5/1 το παζάρι της Ξάνθης, λόγω εορτασμού των Θεοφανίων

  8. Ειδικές συνεδριάσεις την Τρίτη στους Δήμους Αβδήρων, Ξάνθης και Τοπείρου, για την εκλογή των μελών των προεδρείων των δημοτικών συμβουλίων και των δημοτικών επιτροπών

  9. Υποβιβασμός Μειονοτικών Σχολείων στις Περιφερειακές Ενότητες Ξάνθης και Ροδόπης, λόγω έλλειψης μαθητών

  10. Ακριβότερο φέτος έως 11,4%, το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι… – Δείτε τον πίνακα με τις τιμές

Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *