Σούπερ μάρκετ: «Στροφή» στα απολύτως απαραίτητα και τα φθηνότερα από τους καταναλωτές

| On Air Media Group | , | Αφήστε ένα σχόλιο

 «Φρένο» στις περιττές δαπάνες βάζουν οι Έλληνες καταναλωτές στις αγορές τους στο σούπερ μάρκετ εν μέσω ακρίβειας, ακόμη και σε προϊόντα, τα οποία αν και δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως «είδη πολυτελείας», μπαίνουν στην άκρη επειδή δεν θεωρούνται πρώτης ανάγκης.Άλλωστε -παρότι μικρότερες σε ένταση σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες- οι ανατιμήσεις σε βασικά αγαθά συνεχίζονται κι ενώ οι τιμές ήδη είχαν διαμορφωθεί σε υψηλά επίπεδα στα ράφια.Ενδεικτικό λοιπόν της νέας αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών είναι ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων NielsenIQ, το πρώτο τετράμηνο του 2023 στα σούπερ μάρκετ, καταγράφεται μείωση των πωλήσεων στις κατηγορίες προϊόντων που θεωρούνται δευτερευούσης σημασίας.Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην κατηγορία της προσωπικής υγιεινής είναι τα στοματικά διαλύματα όπου παρατηρήθηκε μείωση πωλήσεων της τάξεως 8,2%. Αντίστοιχα στην κατηγόρια της οικιακής φροντίδας, πτώση 5,1% στα προϊόντα φροντίδας για τα έπιπλα.Συνολικά ο συνολικός όγκος πωλήσεων την ίδια περίοδο υποχώρησε περί το 3,5% την ίδια στιγμή που ο τζίρος των σούπερ μάρκετ αυξήθηκε κατά 9,1% με σημαντικότερη συμβολή σε αυτόν, της κατηγορίας των τροφίμων και ποτών (φρέσκων και τυποποιημένων) που αποτελούν μεγάλο μέρος των αγορών του μέσου ελληνικού νοικοκυριού.Σύμφωνα με σχετικές έρευνες της NielsenIQ, σε ποσοστό 68% οι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι θα κόψουν τις περιττές δαπάνες και τις πολυτέλειες και θα αγοράζουν μόνο τα βασικά, ενώ παράλληλα 1 στους 3 δηλώνει ότι θα επιλέγει πλέον φθηνότερες μάρκες.Στο πλαίσιο αυτό εξηγείται και το ιστορικό υψηλό που καταγράφεται στο μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το οποίο φτάνει πλέον το 25% παρά το γεγονός μάλιστα ότι, όπως επισημαίνει η εταιρεία, μεσοσταθμικά έχουν αυξήσει την τιμή τους υπερδιπλάσια σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση όμως αποτελούν μία οικονομικότερη εναλλακτική λύση για τους καταναλωτές εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων και παραμένουν φθηνότερα σε σχέση με αντίστοιχα επώνυμα.

  1. Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

  2. Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

  3. THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

  4. 2023: Η χρονιά των ακραίων καιρικών φαινομένων

  5. Χανιά: Ζευγάρι έκανε σεξ δημοσίως στο κέντρο της πόλης!

  6. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023

  7. Την Παρασκευή 5/1 το παζάρι της Ξάνθης, λόγω εορτασμού των Θεοφανίων

  8. Ειδικές συνεδριάσεις την Τρίτη στους Δήμους Αβδήρων, Ξάνθης και Τοπείρου, για την εκλογή των μελών των προεδρείων των δημοτικών συμβουλίων και των δημοτικών επιτροπών

  9. Υποβιβασμός Μειονοτικών Σχολείων στις Περιφερειακές Ενότητες Ξάνθης και Ροδόπης, λόγω έλλειψης μαθητών

  10. Ακριβότερο φέτος έως 11,4%, το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι… – Δείτε τον πίνακα με τις τιμές

Ξάνθη. «Μπούκαραν» σε ίντερνετ καφέ της Κ. Πλατείας και άρπαξαν 3.000 ευρώ!

Η τελευταία προπόνηση του ΑΟΞ για το 2023

THE HITS HOT 40_#W52# _The List _ [30-12-2023]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *