Η ακρίβεια έχει «χτυπήσει κόκκινο» και όλοι αναζητούν τρόπους να μπει «φρένο» στις ανατιμήσεις.Πώς θα μειωθούν οι τιμές των προϊόντων στα ράφια;Πολλοί εξωγενείς παράγοντες επηρεάζουν την αγορά που τελευταία σ’ όλα τα προϊόντα εμφανίζεται αυξητική τάση στις τιμές τους.Ανάμεσα στους τρόπους αντιμετώπισης της ακρίβειας είναι και η αναπροσαρμογή των δεδομένων όσον αφορά στη συσκευασία των προϊόντων που είναι επίσης κοστοβόρα.Ο διοργανωτής εκθέσεων, Θάνος Παναγούλιας, μίλησε στην εκπομπή «Action Τώρα» παρουσιάζοντας την έκθεση ειδών συσκευασίας, μια διαδικασία μέσα από την οποία υπάρχει προοπτική και προσδοκία μείωσης του κόστους:«Είμαστε στη φάση προετοιμασίας της έκθεσης.Είναι ένας πολύ δυναμικός συνδυασμός εκθέσεων με την επεξεργασία τροφίμων και ποτών και η έκθεση συσκευασίας.Αυτή τη στιγμή αποτυπώνεται και στην έκθεση.Υπάρχει μια μεγάλη τάση να εκσυγχρονιστούν οι εταιρίες γιατί γνωρίζετε πως το κόστος συσκευασίας είναι τεράστιο.Το άλλο κομμάτι έχει να κάνει με την επιλογή των υλικών, με υλικά φιλικά στο περιβάλλον.Η έκθεση καλύπτει την ανάγκη της αγοράς.Σταδιακά θα πάμε σε αναπροσαρμογή και οι τιμές θα πρέπει να προσαρμοστούν προς όφελος εταιριών και καταναλωτών» τόνισε μεταξύ άλλων.
Αφήστε μια απάντηση