Νίκος Τσάβας:«Ο κόσμος δεν έχει χρήματα για να ξοδέψει και η έλλειψη χρημάτων ισοδυναμεί με στάση εμπορίου. Το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών και κυρίως των πιο ευάλωτων, αλλά και η αβεβαιότητα για το αύριο είναι που οδηγεί σε καταναλωτική αποχή…»Είναι από τις περιπτώσεις που η φράση κλισέ “ο θάνατος του εμποράκου” από το ομώνυμο θεατρικό του Άρθουρ Μίλερ, απηχεί την πραγματικότητα που βιώνουν οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες της χώρας αφημένοι στην τύχη τους.Αναλυτικότερα, υποτονική παραμένει η καταναλωτική κίνηση στην τοπική αγορά της Ξάνθης με τους εμπόρους να βρίσκονται σε δεινή θέση αφού οι τζίροι των καταστημάτων συνεχίζουν να καταγράφουν αρνητικό πρόσημο.
Αφήστε μια απάντηση