Η ακρίβεια έχει χτυπήσει την πόρτα του Ελληνα. Ετσι, κάτι πρέπει να κάνουν για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Οχι όλοι, φυσικά, αλλά η πλειοψηφία…Τι κάνουν;Αλλάζουν μάλλον τις συνήθειές τους οι Έλληνες, έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν το κύμα ακρίβειας, που «καίει τις τσέπες τους.Κόβουν έξοδα από παντού οι Έλληνες καταναλωτές, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας σε προϊόντα και υπηρεσίες, με το «ψαλίδι» να μεγαλώνει, όσο οι πληθωριστικές πιέσεις συνεχίζονται.Η μεγαλύτερη «πληγή» για τους Έλληνες, όμως, φαίνεται πως είναι η ενέργεια, με το 83,7% των καταναλωτών να δηλώνει πως έχει προχωρήσει σε μειώσεις στην κατανάλωση.Μάλιστα, οκτώ στους δέκα Έλληνες δεν πλησιάζουν πλέον καταναλωτικά αγαθά όπως ρούχα και παπούτσια, καθώς είναι τα έξοδα που βρίσκονται πρώτα στη λίστα σε αυτά που περικόπτουν οι καταναλωτές.Βενζίνη με το σταγονόμετροΟι τιμές στη βενζίνη μπορεί να είναι χαμηλότερες, αλλά παραμένουν σε υψηλά επίπεδα με αποτέλεσμα αρκετοί να είναι αυτοί που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο λιγότερο.Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως 7 στους 10 Έλληνες έχουν περιορίσει τις μετακινήσεις τους.«Κόφτης» σε διακοπές, σούπερ μάρκετ, deliveryΕλληνικό καλοκαίρι βλέπουν οι ξένοι τουρίστες αλλά όχι και οι Έλληνες, με 6 στους 10 να δηλώνουν πως έχουν περιορίσει κατά πολύ τις ημέρες των διακοπών τους.«Κόφτης» μπαίνει ακόμη και στις αγορές στο σουπερμάρκετ, με πολλούς να στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως εναλλακτική.Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 56% των καταναλωτών προτιμά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως λύση για να μειώσει τα έξοδά του.Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, το πρώτο εξάμηνο του 2022 ο αριθμός των πελατών μειώθηκε για το 52,9% των καταστημάτων εστίασης, ενώ οι ποσότητες των παραγγελιών για το 63,7% των επιχειρήσεων.
Αφήστε μια απάντηση